De verborgen kosten van een “goedkope” website niet begrijpen

0 Comments


Als je een superkrap budget hebt en net begint, is het belangrijk om te begrijpen wat je kunt verwachten als je kiest voor een gratis of goedkope website-oplossing. Alleen omdat je niet in euro’s betaalt, betekent dat nog niet dat je niet op een andere manier betaald.

Als je met een klein budget een fantastische website wilt die jouw helpt om geld te verdienen en jouw bedrijf laat groeien dan moet je bereidt zijn om je kostbare tijd in te leveren.

Een website laten maken is zo moeilijk nog niet. Je kunt gemakkelijk een webdesigner vinden die voor een paar honderd euro een site voor je in elkaar prutst- helaas heeft dit geen garantie om jouw zakelijke doeleinde te bereiken.

Met een klein budget kan ik je verzekeren:

Dat veel aspecten worden overgeslagen.

Er is niets mis met een low-budget website waarmee je lekker snel aan de slag kunt gaan, maar begrijp dat je niet kunt verwachten dat het wonderen voor jouw bedrijf doet.

Weet ook dat effectieve websites nooit een eenmalige kost zijn. Een website die werkt om klanten aan te trekken en producten verkopen, is iets waar veel tijd en energie in gestoken moet worden.

“Kant en klare websites” doen bijna niets om de aandacht te trekken. Als je weinig verwachtingen van je website hebt en gewoon een leuk digitaal visitekaartje wilt hebben zodat mensen jouw telefoonnummer kunnen vinden, dan is dat prima. Een low-budget site is dan alles wat je nodig hebt. Als je het voor marketing wilt gebruiken, kost het je veel meer moeite dan dat.

Nog een laatste waarschuwing: als je geen strategie of hulpmiddelen gebruikt die je in staat stellen om je website aan te passen, dan kan een herontwerp sneller nodig zijn dan u verwacht. Goedkope websites zonder een plan zijn enkel dromen. Dus zorg dat je je dromen omzet in doelen en je doelen omvormt tot werkelijkheid!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *